Beste, je hebt een 'opmerking' of 'klacht' aangaande de werking binnen onze organisatie reeds besproken met ons? 👉 Indien niet, vinden wij het belangrijk dat wij dit met U kunnen bespreken. 😉 👉 Indien wél, kan U ofwel: Opnieuw een gesprek aanvragen maar met een andere persoon: Pedagogische Coach: Nathalie L. kan U bijstaan in al uw vragen rond Opvoeding en/of Personeelskwaliteit. Tel: 013 29 37 38 Directie verantwoordelijke: Ann DB kan U bijstaan in al uw vragen rond Algemene werking (planning, ...). Tel: 0497 24 45 60 Directie verantwoordelijke: Ives DJ kan U bijstaan in al uw vragen rond Algemene werking én Financiën. Tel: 0471 07 14 44 Een Klachtprocedure start via onderstaand formulier. We spreken van een klacht, als het mondeling overleg aangaande uw opmerking, uw ontevredenheid niet heeft weggenomen. Dit vinden wij heel spijtig en wensen ons daarvoor te verontschuldigen. We doen ons uiterste best om uw klacht ten gronde te behandelen. Mogen we daarom vragen om onderstaande klachtprocedure te volgen aub? ☝️ Elke klacht is gedocumenteerd en kan door Kind & Gezin én Zorginspectie bekeken worden.